tisdag 29 maj 2007

Ny trend

Jag läser på Aftonbladets hemsida (åh varför besöker jag denna sida, jag blir lika upprörd varje gång) om den nya trenden - erotiska proffsfoton på sig själv till sin partner. Caroline, 29, säger att hon knappt kan tro att det är hon för "det ser så sexigt och proffsigt ut". Hur kul låter det - att man är stylad till oigenkännlighet? Vad är vitsen? Vad blir följden? Jo ens partner får se hur man kan se ut (med styling, teknik, soft ljussättning och en duktig fotograf), och får därmed något att jämföra med när man sedan en sen vardagskväll smiter ner under täcket, osminkad och klädd i sina vanliga bomullstrosor och en gammal t-shirt. Jag betackar mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... ja det finns så mycket galenskap! man blir helt galen. en väldigt bra person verkar vara magnus betnér, han stå-upparen. som pratar om jämställdhet etc på ett väldigt bra sätt.