torsdag 17 maj 2007

Premiär

Jag har skapat en blogg (om än något motvilligt)! Trots att jag alltid varit lite skeptisk till det här att basunera ut sina åsikter och sitt vardagsliv på internet. Det är som att indirekt hävda att ens liv är något slags allmänintresse. Men å andra sidan så är det alltid kul att skriva för en mottagare och jag väljer själv hur privat jag är.
Jag kommer inte att skriva vad jag har på mig för dagen, eller vilka snygga kläder jag vill köpa (i alla falll inte så ofta). Nej, jag skriver vad som faller mig in och vad som rör sig i huvudet för tillfället, saker jag läst och hört och reagerat på. Om någon sedan vill läsa det eller inte visar sig. Jag tyckte att det skulle vara kul att prova. Förhoppningsvis hakar fler i min familj och mina vänner också på trenden, så vi kan läsa varandras bloggar (se det som en uppmaning). Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: