söndag 24 juni 2007

Befriande regn




Midsommarhelgen har nått sitt slut och jag känner mig både nöjd och lättad. Det har varit en bra helg fylld med god mat och många glada skratt. Jag har dessutom hunnit med en roddtävling och ett arbetspass. Idag regnar det och jag blev så lycklig när jag upptäckte det imorse. Det betyder att jag kan vara inne hela dagen och bara mysa, dricka kaffe, läsa, se på TV, sitta framför datorn, prata i telefon och gosa med Mats. Doris vill inte heller vara ute när det regnar så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte går någon långpromenad. Ibland är regninga söndagar det värsta jag vet, idag är det bara härligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

mitt kort! har du fått det från bilddagboken? trodde inte man kunde spara ner mina kort... måste kolla över det där. jag är trött och hade inte heller orkat ta vara på något solsken! men åh vad jag vill ha finare väder imorgon. puss/slans

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais

Anonym sa...

åååh, det omtalade spanska inlägget! elina, översätt! /jonna