måndag 30 juli 2007

Sista versen

Semestern sjunger på sista versen. En vecka kvar. Men det är bara att tänka positivt, hösten är en underbar tid också och jag ser fram emot lingon- och svampplockning (det låter som jag är 60+).

Bröllopet var sagolikt vackert och jag bara log hela kvällen, har träningsvärk i skrattmusklerna. Mitt toastmasteri gick enligt planerna och det var inte alls farligt att hålla tal. Det är en rätt häftig grej att ha så många människors uppmärksamhet, ni borde prova!

I fredags fick jag äntligen lön. Jag gick genast in på adlibris och skickade iväg den beställningslista som legat där och väntat länge och väl och fyllts på efterhand. Den innehöll allt från Birro till Faulkner. Denna sommar har inte inneburit så mycket läsande, men det får jag ta igen i höst... Imorse sa Mats att "du är ju beroende av böcker". Jag ser ingen anledning att gå på avvänjning.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh! jag vill också köpa nya böcker... ska kanske springa in på Lundells och köpa en laddning pocket idag. fin dag att åka till skarbo! men tyvärr vart det ingen springning, anders var tvungen att åka och filma branden i falun. kramar!!