onsdag 15 augusti 2007

Får man driva med avlidna?

Filip och Fredrik har med Povel Ramel i en sexscen i sin nya tecknade serie. Povel Ramel dog den 5 juni i år. Kalla mig gärna moraltant, men det känns lite för tidigt att skämta om honom. Och ärligt talat - jag förstår inte denna vurm för Filip och Fredrik. Visst är de roliga ibland, men jag tycker de är grymt överskattade. Det vore på tiden att de drev lite med sig själva, istället för att dra poänger på andra hela tiden.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article574908.ab

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med, det känns litet tidigt... dessutom ÄR de överskattade. Deras USA-resa var bara osmaklig och sexistisk tycker jag... precis som mycket annat i deras program. Det är liksom litet väl mycket grabbtonårsflabb. Vi kan väl höras i kväll? ska springa runt Limsjön 19 men annars e jag hemma. puss./j

Anonym sa...

oj då... jag visste inte ens att de skulle göra en tecknad serie. men jag håller med, det känns lite väl magstarkt. ska dock inte sticka under stolen med att jag suttit och skrattat åt deras program mer än en gång (inte åt allt, inte det som inte känns okej liksom, men åt mycket).

jag sitter hemma vid datorn. fipplar med mina kort som vanligt! ikväll ska jag träffa susanna och emilie lund - skoj! vi hörs. puss slans.