lördag 25 augusti 2007

Kappkap

Förra årets vinterjackeköp blev grymt misslyckat och smått panikartat. Två gånger har jag nu gjort samma misstag och köpt jackor på herravdelning, men jag gör inte om samma misstag en tredje gång. Nu har jag äntligen fattat att killar är smalare över höfterna och köper man en killjacka som passar upptill så blir den för trång över stussen, med följden att jackan hasar upp och man får en stor "mage". Nu har jag köpt denna kappa från H&M:s damavdelning. Den är visserligen lite tråkig, men jag tänkte sticka en massa färgglada halsdukar att ha till. Det har nämligen blivit dags att haka på den återupplivade sticktrenden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

finfin kappa! jag måste titta upp om jag ska komplettera också... elina.

Anonym sa...

fiiiin! jag måste också ha ny vinterjacka, har haft samma två eller tre år nu... suck. puss!/j