söndag 19 augusti 2007

Reklammusik

Tack vare Saab-reklamen fick vi lära känna underbara Oh Laura med Release me. Nu har jag hört en ny snygg låt. Jag tror att det var på Apotekets sluta röka-reklam. Jag har skickat mail till apoteket och frågat... Jag har inget bättre för mig. Mats diskar o jag väntar på att vi ska börja se på The Queen. Förhoppningsvis en tillräckligt bra film för att jag ska glömma att det är söndag kväll.

Är lite nervös inför morgondagen. Fåglar har kvittrat i mina öron och jag TROR att de kommer att erbjuda mig mer jobb på skolan. Då är det läge att löneförhandla, läskigt! Jag har aldrig gjort det förut, brukar bara tacka och le. Jag ska ta på mig en vit skjorta så att jag ser seriös ut och har redan tänkt ut flera motiveringar till varför jag förtjänar mer lön. Fast jag kanske bör utesluta en del av anledningar som jag tänker på, som exempelvis: "Karen har ju mer än mig", eller "Jag betalar tusen kronor i månaden till CSN, jag måste få mer lön" eller det som jag tänker på just nu att "Min biljävel är trasig och det kommer kosta skjortan att laga den!". Wish me luck!

Inga kommentarer: