söndag 12 augusti 2007

Söndagen från helvetet













Igår fyllde jag 28 år och ni ser här på den första bilden mitt påklistrade leende. Under den glättiga ytan döljer sig en stegrande panik... Nejdå, det gick över förväntan att bli 28 och jag känner mig inte mer risig idag än jag gjort efter sommarens övriga fester. Min födelsedagsfest var superkul! Jag är så glad att jag har så underbar familj och många fina vänner. Och tack för alla fina presenter. Jag har rakt ingen anledning att deppa.
Det känns bara lite motigt att det är söndag och imorgon börjar jag jobba på gymnasiet igen. Det känns lite tungt också att min sista lediga sommardag får tillbringas i bakfullt tillstånd. Och ska jag vara riktigt ärlig så känns det lite surt att vara 28 när Mats bara är 26 i en hel månad till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis malin! kalas är kul :)

Anonym sa...

Hej och hå! Kul med många bilder från dig, det hör ju inte till vanligheterna... puss puss!