söndag 11 november 2007

The day after

Idag är jag lite "dagen efter" som det så fint heter. Symptomen på detta icke önskvärda tillstånd är en extrem slöhet och oföretagsamhet, en mage i olag, tovigt hår, icke hångelvänlig andedräkt och desperat sug efter salt och fet mat. Jag har i alla fall inte huvudvärk, man får se det positiva i det hela. Och en baksmälla är så mycket lättare att bära om festen varit rolig. Och det var den. Jag kanske skulle ta mig samman och borsta tänderna och ta en dusch i alla fall. Jag behöver ju inte göra det värre än det behöver vara. Men ibland är att ta en dusch en lika stor utmaning som att bestiga ett berg. Fast jag har aldrig bestigit något berg kom jag på. Och förresten, varför heter det "ta en dusch". Det har jag aldrig tänkt på... Ja som ni märker är intelligensnivån också något nedsatt. Jag borde inte ens skriva på bloggen. Jag stänger av datorn nu. Jag är inte klok idag. Hej då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch, jag borde också duscha... och kanske damma eller nåt... men jag orkar och vill inte. jag lever på att jag gått en promenad i alla fall.

jag tycker bättre om hur bloggen såg ut förut! men kul att kunna rösta förstås... med röstningen kan du också se lite mer tydligt hur många som läser din blogg. för det är nog fler som tar sig för att rösta än att skriva en kommentar...

Anonym sa...

ja precis... jag var också hungrig hela dagen igår... frukost... fika... lunch... fika... middag... fika... mellanmål... frukt... nötter...