tisdag 6 november 2007

Har du nått sunkstadiet?

Jag läser i en artikel i Aftonbladet (jag vet, inte världens mest pålitliga källa) att "när vi slutar göra oss fina för varandra är relationen i riskzonen". Ha ha! Se så, alla med en partner - spring genast och byt om! Mysbyxorna kan ta död på din relation. Att vi börjar sunka till oss en bit in i relationen är fullkomligt naturligt står det, eftersom "jakten" är över, en singel däremot måste "vara på topp". När jag blev ihop med M sa jag till mg själv att jag aldrig skulle sunka till mig. Och nu sitter jag här med ett par smutsiga mysbyxor... men jag rakar i allla fall fortfarande benen... Att sluta med det måste ju vara spiken i kistan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mina ben är alldeles lurviga, men jag borstar ju i alla fall håret och tänderna haha. att man har mysbyxorna osv tyder väl bara på att man blivit avslappnad och trygg i förhållandet, och det är väl bra (säger jag mest för att mjukiskläder är mina bästa vänner).

Anonym sa...

oh my god, jag läste också det där... jag har full pott på alla avtändande grejor. eller, ja, jag har ej otvättat hår och jag rapar/pruttar ej in public. men håriga ben, yes, mysbyxor, yes...