torsdag 29 november 2007

Igår var jag med om något obehagligt. Jag drack eftermiddagskaffe tillsammans med fyra jobbarkompisar då någon börjar skämta om en kaffefläck på bordet. Alla tittar på fläcken och skrattar hysteriskt och då menar jag verkligen hysteriskt. Jag tittar också på fläcken och fattar absolut ingenting. Jag känner mig skitdum och skrattar också med som en galning och känner mig ännu dummare som skrattar falskt. Vet ni hur svårt det är att skratta hysteriskt på låtsas? Prova får ni se. Nu får jag fundera resten av livet på vad det var som var så in - i - vassen kul med den där kaffefläcken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Vad fan! Du kanske missade något någon sa innan de började skratta? Typ "Börje, är det du som bajsat på bordet?", eller "Här hade jag och Lisa sex igår fast att hon hade mens". Annars verkar det väldigt konstigt! :D

Anonym sa...

det kanske är dina kollegor som har knasig humor? eller, det har väl alla lärare förresten :P