fredag 2 november 2007

Varannan film

Eftersom min pojkvän föredrar action och thrillers och jag dramafilmer så väljer vi varannan film. Det brukar oftast bli bra och både han och jag får se oss positivt överraskade ibland. Ikväll har jag hyrt Kärlekens slöja med Naomi Watts och Edward Norton. Namnet fullkomligt skriker tjejfilm och det ska bli superkul att se en riktigt dramastisk kärleksfilm. Om den sen lyckas övertala M är en annan femma.

Jag har köpt lösgodis och det känns så lyxigt att ha en godisskål på soffbordet. Det hade vi sällan när jag var barn för då hade jag och mina tarva syskon ätit upp allt på 5 minuter. Nu är det bara att hålla tummarna för att inga utklädda snorungar kommer och tigger godis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken mysig kväll du verkar ha. Jag blir så avundsjuk. Själv sitter jag och tycker lite synd om mig själv. Kom hem till ett tomt och tyst hus efter kvällspasset på jobbet... Och nu sitter jag här vid datorn för att bli riktigt trött innan jag ska sova (bara för att jag ska somna pangbom och inte ligga och lyssna efter ljud). Är ju ensam hemma hela helgen... Men är otroligt nog inte mörkrädd, inte ännu i alla fall. Ingen fredagsmiddag har jag ätit heller, bara stekt potatis och fiskpinnar vid halv tre, utan sås dessutom. Förutom det har jag ätit SJU mackor totalt idag, två tallrikar fil och lite godis på jobbet. Konstig kost kanske. Bra blogginlägg som vanligt!

"En genväg är ofta en senväg"

Anonym sa...

by the way såg jag några av de där utklädda snorungarna på noret idag och jag blev irriterad bara av att se dem... tarva jävla ungar. fy sjutton.

Anonym sa...

by the way såg jag några av de där utklädda snorungarna på noret idag och jag blev irriterad bara av att se dem... tarva jävla ungar. fy sjutton.

Anonym sa...

jag har bara paradis- och aladdinaskar hemma så kommer det några kids så får jag väl hälla ner några chokladbitar i deras korgar eller vad de nu har för ngt.. nä nu kommer svärisarna hit plus erik o karim och fikar om mindre än en timme, måste diska o fixa! ses i em kram!!