fredag 14 december 2007

Paket på vift

Förra veckan fick jag sms-avisering om att mitt paket fanns i Säter! Jag tyckte det kändes lite långt att åka över 7 mil för att hämta ett paket. Många telefonsamtal krävdes, men nu ser det ut att paketet lämnat Säter och hamnat i Örebro. Jag följer mitt pakets äventyr på postens hemsida. Spänningen stiger - ska det hinna fram till jul?

14 dec kl 02:20 Örebro, Försändelsen har sorterats
13 dec kl 20:04 Örebro, Försändelsen har sorterats
12 dec kl 16:48 ICA Supermarket Säter, Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad
9 dec kl 11:30 Posten, SMS-avisering har skickats till mottagaren
7 dec kl 08:40 Posten, SMS-avisering har skickats till mottagaren
6 dec kl 15:15 ICA Supermarket Säter, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
6 dec kl 00:11 Örebro, Försändelsen har sorterats
5 dec kl 17:51 Jönköping, Försändelsen har sorterats
5 dec kl 04:07 ELLOS AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken resa... michaela var med om liknande strul pga att posten blandade ihop paket och adresser och allt vad det var! sitter på jobbet, så tröööött, ögonen faller nästan ihop... puss puss. tur att det är fredag.

Anonym sa...

men såhär i efterhand kan man ju säga att det i alla fall hade gått snabbare att åka till säter...

Anonym sa...

http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=41455

Anonym sa...

galet! men det blir väl så här när ca en miljard julkort är i omlopp...