söndag 16 december 2007

Veckans lista


Veckans vilseledande marknadsföring: Felix jultallrik. Skynda er! Den finns endast i "begränsat antal". (Det blir dock lite tragiskt när man tänker att detta kanske kommer att bli vissas julbord på julafton...)


Veckans irritationsmoment: Hur tänker man när man har 8 spritpraliner per lager i Alladinasken? Vem i hela världen gillar dem?!


Veckans kvinnofälla: Jag har skrivit julkort åt min pojkväns släkt och vänner (och han har inte ens bett om det).


Veckans pinsamhet: På luciamorgonen på jobbet fick vi glögg. Jag frågade den manliga mattanten lite busigt vilken av dem som det var alkohol i? Han tyckte inte att jag var ett dugg rolig utan svarade utan att dra på mun: "Det är inte alkohol i någon". Nähä sa jag, tog en kopp glögg och kände mig som en alkoholist.


Veckans mysterium: Världen spekulerar vilt i huruvida David Beckham (som härmat Ljungberg och blivit kalsongmodell) har fyllning i kallingarna eller inte. Mysteriet lyder - vem fan bryr sig? Någon?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har skrivit kort på Pers morfar och mormor också, men det är ju från mig också, så det gör itne så mycket.

Väldigt rolig lista som vanligt! Speciellt om mattanten :) Går det en dag utan att du gör bort dig i skolan?

Anonym sa...

mycket roligt som vanligt, bra att du bjuder på dig själv. kryddar du historierna eller gör du bort dig ofta? :) puss!