torsdag 3 januari 2008

Från en annan tid

Först efter 2,5 års förhållande kröp det fram häromdagen att både jag och min sambo tycker om de töntiga musikalföreställningarna som går på TV ibland och alltid har Eva Rydberg i en av rollerna. Att erkänna det för varandra var nog i nivå med första fisen. Publiken består till 80% av gråa kalufser. De är hopplöst otrendiga och brukar vara en orgie i överspel, snubbelkomik, övertydlighet, snälla under-bältet-skämt, stereotyper och klämkäcka sångnummer. Men de är ju roliga just därför.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha! ja, men ni är ju inte purunga längre heller haha. och har du förresten fisit inför mats än? :P

Anonym sa...

oh my, jag avskyr de där spektaklen! men ni är ju lite äldre än vad jag är, det kanske kommer med åren :)

Anonym sa...

Jag är lika gammal eller ung? Men jag avskyr dessa spektakel...

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sa...

pinsamt det är ju så dåligt

Anonym sa...

dags att uppdatera bloggen nu änteligen?? tre dagar sen sist!! fnys. kan ju bero på att du varit i buschen. har du upptäckt mia skäringers blogg? den är bra. på mama.se