onsdag 20 februari 2008

Stickmani - yeah right!

Jag citerar ett av mina blogginlägg för typ ett halvår sen:

"Jag har börjat sticka nu. Det är väldigt beroendeframkallande. Det är nästan så jag stickar några varv när jag går upp och kissar på natten. Jag ska visa er mina alster när jag är klar. Det bli dock bara halsdukar för det är det enda jag kan."

Hur det har gått? Ha ha... Jag är inte klar med första halsduken än. Beroendet höll inte i sig länge. Stickning var inte min grej, men så där kan det bli när man får en fix idé.

3 kommentarer:

Anonym sa...

typ som med mig blogg haha

Anonym sa...

råkade skriva "slams"! fy vad äckligt det lät... tur att ni inte kallar mig det!

Anonym sa...

hahahaaa..... ja mitt försök gav sig efter typ tre varv... eller vad det nu heter... tre cm halsduk...