fredag 28 mars 2008

Skrikfika

Jag har fikat med min kompis och mitt fadderbarn idag. Nu är jag lite knäckt för jag tror inte att hon tycker om mig. Mitt fadderbarn alltså. Eller så gillar hon inte caféer helt enkelt. Hon grät som ett helt BB utan någon självklar förklaring och ville inte sluta hur Mamma Mia än försökte. Stora tårar rullade ner för hennes röda runda kinder och det skar i mitt hjärta. Till slut somnade hon och när hon vaknade var hon sitt vanliga glada och nöjda jag. Jag är väl knappast den första som tänker att det skulle vara bra om man kunde läsa bebisar tankar ibland...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var nog en blandning av trötthet och att hon inte kände igen sej för sen var hon sej så glad å nöjd som hon alltid är! Hon tycker om dej Malin, hon hann inte visa det idag bara!!// Kram mia

Anonym sa...

haha, nej, det hade nog knappast med dig att göra! du kan vara stolt som har ett sådant fint fadderbarn! kramar.