torsdag 27 mars 2008

Tv-spel

Min käraste fick ett nytt tv-spel från cd.on på posten idag. Jag är kanske den enda icke-spelande flickvännen som uppmuntrar min kille att köpa och spela tv-spel. Detta av främst tre anledningar:
1. Han behöver avkopplingen.
2. Jag kan läsa, prata i telefon eller sitta vid datorn längre stunder utan att känna mig asocial.
3. Ljudet av Simpsons eller Cops är mer irriterande än det monotona ljudet från ett tv-spel. (fast det där får jag nog äta upp... för nu hör jag att han köpt ett krigsspel!).

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur kan du tycka simpson är mer irriterande än ett tvspel?
homers alla sköna komentarer är ju som honungsmjölk för öronen.

Anonym sa...

honungsmjölk i öronen... uuuuh... haha men jag förstår vad du menar, jag tycker det är rätt trevligt även när alex sitter med sina diffusa internetsaker, garaget.com och allt vad det är.