onsdag 16 april 2008

Klockan har stannat...

Jag har ballat ur. Den sista tiden på jobbet är svår att fylla med något vettigt. Jag har bränt mitt krut på att skriva omdömen till eleverna som gjort muntligt nationellt prov. De var dödens nervösa och mycket duktiga (nästan alla) så jag tyckte att de förtjänade ett ordentligt omdöme. Nu sitter jag bara och räknar ner timmarna till Barnmorskorna ska börja. Då sitter jag som klistrad framför tv:n och skulle inte reagera på en jordbävning. Blev jag akut kissnödig så skulle jag hellre kissa i tekoppen än gå på toa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

m får köpa ett vridbart väggfäste så kan du vrida tven mot dass.

Anonym sa...

förstår att det är kul och skräckblandat att kolla på! det tycker t.o.m jag och jag är inte ens gravid. ser fram emot i morgon! puss.

Anonym sa...

jag älskar det med!!! man skulle kanske bli marnmorska, hmm. puss puss vill se din mage snart.tora