tisdag 15 april 2008

Medlemmar sökes

Vill ni gå med i min klubb? Den ska uteslutande ägna sig åt beklagande, självömkan och besinningslöst gnäll. Vid något möte kanske vi gråter en skvätt ihop och på ett annat kanske vi samlar pantburkar på stan. Vi kommer även att slå sönder saker (under kontrollerade former) för att ge utlopp för vår frustration och ilska. Vi kommer också att ha gruppterapi där alla får tala ut om sina svåra upplevelser i samband med beskedet. Klubben heter - kort och gott - "Restskattarna". Är du intresserad så hör av dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag fattar ingenting, känner du dig sådan eller?

Anonym sa...

PS. Jag kommenterar ALLA din blogginlägg, du kommenterar långt ifrån alla mina bilder på bilddgbken!

Anonym sa...

tack och lov behöver jag inte bli medlem i år kram.

Anonym sa...

+3753kr plus ränta skall jag få :)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

jag slapp oxå betala tack och lov!!! Inge kul det där..