måndag 28 april 2008

Muskelvärk

Igår var jag ivrig i trädgården. Krattade för glatta livet hela dagen så svetten rann. När jag var färdig värkte det i underarmarna och jag kände mig nöjd. Men tillfredställelsen byttes snart mot jämmer och elände. Smärtan tilltog och blev så stark att jag nästan började gråta. Tigerbalsam hjälpte föga, trots flera lager. På natten låg jag med värmekudde (M hörde mikron gå igång och trodde att det beryktade nattliga gravidfrossandet satt in), men sov ändå riktigt illa. Idag är det lite bättre, men det kommer dröja innan jag krattar igen. Sanna mina ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, illa! hoppas det är bättre idag :) du måste vara lite dåligt tränad haha. kanske du ska låna mitt gummiband? eller hade du ett eget? jag har använt mitt rätt ofta på resan faktiskt!

Anonym sa...

du är för otränad malin :) nejdå. men jag har också träningsvärk i höger biceps pga en rätt pinsam orsak.. bröt arm på förfesten i lördags en hel del.. suck! såg du förresten mms:et med marias dotter? kramar!