tisdag 22 april 2008

Skräckpropaganda

Vissa tycks försörja sig på att skrämma blivande mödrar. I Aftonbladet listar de idag vilka "följder" graviditeten för med sig, förutom barnet. Här läser jag bland annat om större fötter (hjälp, de är ju redan enorma!), sämre syn (kan nog stämma faktiskt), svettningar och hemorrojder är annat man riskerar. De berättar också välvilligt att när man slutar ammar tappar man mycket hår, främst vid tinningarna. Ja, jag får väl bli punkare och skaffa tuppkam helt enkelt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

bara barnet mår bra så är det ett billigt pris säger jag som är kille haha kram kram

Anonym sa...

äsch då! det där är ju bara trams! stod det inte om vinster man kan få fysiskt sett efter en grav? för det tror jag också det finns! större bröst!

Anonym sa...

Ja större byst under grav o ammning ja, men sen blir det två tomma påsar och den forna fastheten får man aldrig åter... Men det är ett pris jag är beredd att betala. /Malin