söndag 4 maj 2008

Fia blev "frugan"

Igår var det bröllop. Min bror och hans flickvän blev man och fru. Tänk vad roligt att få säga "frugan". Vigseln var otroligt vacker och jag böjade gråta redan när de kom gående till den pampiga ingångsmusiken. Det är verkligen vackert med bröllop. De lämnade kyrkan i den otroligt snygga bilen ni ser på fotot.
Kvällen var också en höjdare, maten var god, talen var roliga och rörande, alla var glada och jag skämde inte ut mig som Toast madame. Idag känner jag mig bakfull fast jag inte drack någonting (naturligtvis), det är väl tröttheten och urladdningen. Lite tomt känns det eftersom man förberett och sett fram emot det så länge. Och vem vet när man får gå på bröllop igen? Det står än så länge skrivet i stjärnorna...

6 kommentarer:

Anonym sa...

trevligt inlägg.. ja nu vet man inte när det blir nästa gång? men med tanke på dina vinkar till mats så borde det väl bli ni? om ett år kanske?

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ja dom var otroligt fina och jag kan säga att mina kinder inte var torra länge :) det är väll eran tur nästa gång ;)

Anonym sa...

nej, det verkligen såå fort igår. jag ville bara stanna tiden och äta mer av maten, prata med alla, dansa och vara glad. men vi får som sagt hoppas på fler bröllop inom en rätt snart framtid :)

Anonym sa...

Håller med dig om att det känns lite tomt idag, men även skönt att allt gick så bra och gästerna föreföll trivas på festen och ha kul!(tycker mor)

Anonym sa...

tack tack du var underbar som toastmadame älskar dig kramar

Anonym sa...

Väldigt vackert kort!! Jättekul att två personer man har känt hela sitt liv har gift sig. Stort grattis till Andreas o Fia! / Åsa L