måndag 26 maj 2008

Flyttlass

Inläggen sinar. Vi flyttar denna vecka och det innebär en del att stå i. Att flytta är både "najs och bajs". Det är tråkigt att packa och flyttstäda (vad döljer sig bakom spisen?) men sen börjar det roliga. Upppacknigen och inredningen! I tankarna inreder jag redan för fullt. Min sambo är inte särskilt invigd i planerna men det ordnar sig alltid. Han är lycklig över att "hans" soffa, soffbord, matbord och tv-bänk nu får plats, vilka har stått i ladan sedan vi flyttade ihop. Och därmed tycker jag nog att hans påverkan på inredningen har fyllt sin kvot.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, va du är rolig! Lycka till med flytten, ska bli kul att se sen hur ni bor. Jag har just målat en fondvägg, men vet inte om jag är nöjd. Funderar på att tapetsera över hela skiten. Lycka till hursomhelst..puss/Tora

Anonym sa...

"najs och bajs" haha. har du en ålderskris? ska verkligen bli spännande att se hur er nya lägenhet tar form... speciellt när man sett den i en helt annan skepnad förut :)

Anonym sa...

det låter bra, kompromisser är bra! eller kvinnlig list, få dem att tro att det är de som bestämmer!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

hihi ja tänker länge på vad victor har kvar ifrån den tiden han bodde själv..hmmm ja kan faktiskt inte komma på ngt!!! Men å andra sidan har inte jag mkt kvar heller för det mesta har blivit något vill skaffat tillsammans..eller ja som jag skaffat till oss haha! Men samma här en bra tv och ett tvspel så är han nöjd ;) kram

Anonym sa...

haha kul att ni tror ni bestämmer haha

Anonym sa...

jo de tror ju att de bestämmer, Men vi låter ju dem tro det. vi får ju alltid som vi vill... hehe