måndag 19 maj 2008

Tant snäll

Det är inte lätt att klä sig när man är gravid. Möjligheterna är av naturliga skäl något begränsade och garderoben krymper för varje vecka. Hur jag än bär mig åt ser jag bara tantig, snäll och i bästa fall söt ut. Idag har jag tagit det definitiva steget in i mammagarderoben då jag inviger mina hängselbyxor. Jag har en kluven inställningen till detta plagg. Jag skulle aldrig ta på mig ett par om jag inte var gravid eftersom det inte känns som ett "vuxenplagg", men nu är de grymt sköna och jag gissar att de kommer att bli mina nya favoritbyxor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi! ja inte trodde man att man skulle få se dig i hängselbyxor! :) kramar!

Anonym sa...

men hängslena innanför eller utanför tröjan? på ellos tyckte jag att det fanns en del fina mammakläder, men jag antar att du tittat där ett antal gånger redan...

www.palindgarden.blogspot.com sa...

jag kände mig som en jättebäbis första gången jag tog på mig hängslebyxorna!! Men efter ett tag vart dom favoritbyxorna *fniss* men bara under tiden jag var gravid ;) kram

Anonym sa...

m kan ju ta på sig sina så kan ni gå hand i hand på noret.