onsdag 18 juni 2008

Dagens program

Imorse sov jag till kvart över sju! Det är rekord de senaste veckorna då jag vaknat mellan fem och sex (utan att kunna somna om) varje dag. Nu fick jag nästan känslan av att jag försovit mig. På dagens program står tre riktiga höjdpunkter. Först ska jag vara barnvakt åt min underbara och livliga brorson (jag har laddat med en rejäl frukost med långsamma kolhydrater).
Ikväll ska vi åka och hälsa på en av mina käraste vänner som fick barn i april och nu är i Sverige på besök hos sin mamma. Eftersom de bor i Köpenhamn har jag inte träffat hennes lilla dotter än och jag är sprickfärdig av nyfikenhet.
Senare sitter jag så klart bänkad framför Sveriges vinna-eller-försvinna-match. Jag har redan börjat misshandla mina nagelband. Det är inte bra för mina nerver med stora mästerskap. Jag vill så ooootroligt gärna att de vinner. Dels för hela Sveriges skull och dels för min egen skull, då jag får en mycket gladare och roligare pojkvän än efter en förlust.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag önskar att jag också kunnat sova tills klockan ringde.. men det kan jag inte! fuck! jag ska också hälsa på efterlängtade vänner i kväll ivona, maurtiz och elsa! elsa har ju fyllt 4 år sedan jag var där sist så måste köpa med mig present.. puss o kram.

Anonym sa...

själv får jag lov att ha klockan på ring för att ta mig i skaplig tid... kämpade mig upp vid halv nio då jag sovit ungefär nio timmar! ändå känner jag mig helt seg i huvudet, men jag försöker tänka på det där du sagt om att inte gräva ner sig i sin trötthet. man är inte tröttare än man gör sig! mysigt att träffa maja o co, hälsa.