tisdag 8 juli 2008

Björnriven

Johnny revs av en sjuk björn och kräver nu staten på 300 000. "Det är deras vilt och de borde stå till svars när människor attackeras, säger Johnny Smedberg", enligt Aftonbladet. Jag blev stucken av en mygga härom dagen. Kanske ska jag stämma staten på 1500 kronor? Om det är "deras" björnar är det väl deras myggor också. Jag vill inte ha några myggor. Jag trodde de vilda djuren var sina egna, men tydligen inte. Hmm... här finns kanske pengar att tjäna? Min hund fick en fästing förra sommaren. Vad tror ni man får för det? 350 kronor?

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, ja - jag säger då det. Det finns så mycket arga människor. Skyller allt på samhället, tråkigt. Folk borde ta sitt ansvar och vara lite gladare så skulle livet bli så mycket lättare. Både för dem och vi glada. /Tora

Anonym sa...

det var ju väldigt speciellt.. är det han från dalom eller ngn annan?

Anonym sa...

Lite U.S.-style...

Anonym sa...

menar du att stackars doris fästing,skulle vara värt 350 medans ditt myggbett 1500, tycker nog tvärtom jag.

Anonym sa...

oj ja, en del är då som de är... instämmer med andreas :P