lördag 26 juli 2008

En enkel biljett till Nordpolen tack!

Jag drunknar. Jag svimmar. Jag kokar. Jag avlider. Jag kreverar. Jag brinner upp. Jag bryns. Jag steks. Jag dör. Jag hatar denna värme! Jag är så varm och andfådd att tårarna är nära. Med ständigt förhöjd kroppstemperatur och ett gäng extra kilon blir värmen tortyr. Jag är våt av svett trots att jag sitter still och bara rör fingrarna över tangenterna. Nu åker jag till min svärmor och slänger mig i hennes pool och sen ligger jag där tills jag blir ett russin och upplöses och försvinner...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vad skönt att få slänga sig i en pool! jag har inte badat sen.. 1a juni tror jag!! hoppas det blir av i morgon.. eller kanske i kväll, haha ;)

Anonym sa...

det är faktiskt lite för varmt (jag vet att man inte får klaga, i alla fall om man inte är gravid)... men det är riktigt svettigt på jobbet... och med kläder på överhuvudtaget. samtidigt blir man ju lite gladare av sol och ljus :) eller blir man det egentligen?

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Usch jag lider med dig! JAg håller på att avlida och då är jag inte gravid! Tur att svärmor din har pool då! Hoppas ni hade några sköna dagar i fäboden! kram