fredag 4 juli 2008

Simsalabim - den nya Malin!

Jag gjorde det! Jag klippte av mig håret (eller i alla fall 15 cm av det). Jag är riktigt stolt över mig själv. Frissan tog för givet att jag skulle göra som vanligt och när jag satte mig i stolen sa hon:
- Jaha och du vill klippa igenom det?
Hon såg helt chockad ut när jag sa nej. Min pojkvän såg också lite chockad ut hela kvällen och upprepade gång på gång:
- Det blev verkligen skillnad. Men vad ovant! Vad olikt dig du blev o.s.v. o.s.v.
Men det känns skitbra rent ut sagt! Fräscht. Nytt. Annorlunda. På tiden.



4 kommentarer:

Anonym sa...

FINT MALIN! Det blev ju skitsnyggt. Kul att du blev nöjd själv också! puss/Tora

Anonym sa...

det blev verkligen bra malin :) snygging!

Anonym sa...

Det blev bra Malin! Roligt att göra något nytt! Om jag skulle klippa bort 15 cm skulle jag ha snagg, och då har jag förtvivlat sparat i flera år...hur gör ni som har hår som växer som ogräs,vad äter ni?! :-D //Kram Marie

www.palindgarden.blogspot.com sa...

va fint det vart :) ibland är det verkligen skönt att klippa av sighåret. det växer ju alltid ut igen :) tror du bor i min gammel mormors gamla lägenhet, det kasnek jag redan har sagt? kram :)