fredag 4 juli 2008

Tjejkväll

M är på personalfest och jag och Doris (vovven) ska ha tjejkväll. Vi ska frossa i jordgubbar med glass, grisöron och popcorn. Sedan ska vi se en romantisk snyftare, en sådan film som det inte är någon idé att förselå när pojkvännen är med och väljer, Försoning med den irriterat snygga Keira "underbettet" Knightley. Jag ser verkligen fram emot kvällen. Den känns nästan helig och det kan vara min sista ensamkväll på evigheter. För hur mycket jag än ser fram emot bebisen så kommer jag nog sakna att bara vara själv ibland och umgås med "mig". Alla behöver vara ensamma då och då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm ja, jag förstår dig, det gör jag... samtidigt vill jag ha dig här :D

Anonym sa...

sådana kvällar blir det väl fler för mig i höst.. i vindslägenheten.. :) med popcorn. yes.