lördag 30 augusti 2008

Den sjätte dagen...

Allt jag gör gör jag i lätt panik nu för tiden. De gäller att passa på när han sover och man vet aldrig när han vaknar. Nu är i inne på sjätte dagen hemma och att säga att vi börjar vänja oss (kan man någonsin "vänja" sig vid nåt så stort?) vore en överdrift, men låt oss säga att vi har lugnat oss. Vi springer inte längre och kollar så han andas en gång i minuten, vi kollar inte blöjan var femte minut och vi har vågat oss ut ur lägenheten! Igår var vi till och med ut på två promenader! Idag ska jag gå till en affär med Odin för att köpa en present åt pappa som har födelsedagskalas imorgon. Det blir ett eldprov. Jag hoppas pappa inte blir ledsen om han får en av M:s gamla avlagda tröjor i present... Risken finns...

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha nej man kan nog aldrig vänja sig med att man har berikats med ett barn. Jätte fint kort till tidningen oxå!!!! Ses i morgon. kramar fia

Anonym sa...

Barnbanr är nog den present han ville ha. ;)

Anonym sa...

får jag komma till dig på fredag en sväng? alla andra jobbar, men inte duuu och inte jaaaag :)

Anonym sa...

haha inte blev det väl en gammal tröja? fin var den ju iaf!