fredag 12 september 2008

Mamma på vift

Idag ska jag till tandläkaren. Jag är väldigt nervös... Inte för att jag ska laga ett hål utan för att att Odin ska bli hungrig under tiden. Då blir det inte kul för pappa, för hur duktig han än är på att trösta så har han ingen mat i brösten. Jag har varit hemifrån tidigare men då har jag bara varit fem minuter bort om jag skulle behövas. När jag ligger i en tandläkarstol med munnen full i slangar, sugar och borrar blir det lite svårt att springa hem. Hur ska det här sluta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig! Tur att du har hiimla nära tandläkarn iaf. Idag började O jobbet igen och jag och Leo tog oss alldeles själva till Vävmässan! Det gick rel. bra. Första gången som jag är ute själv med honom och så lång tid. Åkte hemifrån 11 och kom hem 17.
Det gäller att stålsätta sig alltså..
/L

Anonym sa...

hur gick det?