torsdag 9 oktober 2008

Noll koll

Som ni kanske minns så har jag fått jobb, en fast anställning på skolan där jag jobabde innan jag blev föräldraledig. Därför fick jag lov att ansöka om tjänstledigt för att vara föräldraledig. Det är naturligtvis ren rutin och inget de skulle neka mig. Hursomhelst. Jag fick tillbaka en kopia på ansökan en dag och skrattade lite generat när jag såg att jag skrivit under den själv. Jag har väl, just hemkommen från BB, inte läst igenom den där blanketten så noga utan bara krafsat ner min namnteckning på den rad som jag först fick syn på. Rektorn måste ha undrat när han fick en ansökan redan beviljad av den som ansöker...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... du pressar väl i dig mkt fiskolja nu? det sa en kostrådgivare till mig att det var a och o för ammande kvinnor, för att så mkt av omega 3 försvinner till barnets utveckling av hjärnan mm så det blir inget kvar till mamman! så ät mkt fisk, sojabönor mm mm...

Anonym sa...

haha, låter faktiskt typiskt dig malin :D

Anonym sa...

rektorn tänkte väl att det är en kvinna som är bestämd. ;)