torsdag 2 oktober 2008

Nybadad


6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅH, underbart sött kort! ååh ååh, blir alldeles tårögd... känns som månader sen jag såg honom! längtar ännu mer nu... snart snart snart!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Gud så söt han är!

Anonym sa...

han är ju bara så fin så fin. precis som när jag just såg honom nere på skötbordet.. mm!

Anonym sa...

Det är det här du ska göra med odin. I stället för att tvinga ut honom i värsta höstblåsten. ;)

Anonym sa...

Inte långt senare bajsade han ner sig helt, mormor fick byta kläder från topp till tå....men han var för skön när jag fick rå om honom själv en stund, det var för mysigt!

Anonym sa...

Börjar ju nästan bli tjatigt här, men måste ändå säga det: gud, vad söt han är! Och så måste jag säga att det kändes hedersamt att bli omnämn i din blogg som din "kloka kusin Tora". Jag skrek till Christian som stod i badrummet nyss -Christian, jag är kändis, Malin skriver om mig i sin blogg!!
Hans komentar var: Tora, skaffa dig ett eget liv.
Det vill jag inte lyssna på, jag tänker fortsätta läsa din blogg. Så det så.
/Tora