tisdag 9 december 2008

Julpost

Det blir inga julkort från oss i år. Jag orkar inte. Annars är det väl en klassiker med ett foto på bebisen i tomteluva första julen, men nej det blir inget sånt... Jag har fullt sjå att få till det med julklapparna. Dessutom vill jag alltid skriva personliga hälsningar på alla kort och då tar det en faslig tid. Det är kul att få julkort men i år tar jag sabbatsår för egen del. Det blir säkert en God Jul för mina vänner och släktingar ändå. Den enda jag tänker skriva till är kvinnan jag jobbade som personlig assistent åt i Stockholm. Hon sitter totalt orörlig i en rullstol och förtjänar en varm tanke till jul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag har skickat, som du vet! första gången sen man flyttade hemifrån vill man ju det :)

Jonna sa...

det är helt ok ;) jag kommer också banta ner rejält, ev skicka några till sådana som bor långt borta.. mysigt att få äta lunch hos dig idag.. skönt med lite miljöombyte fr eländet här!!