fredag 12 december 2008

Spirituella samtal?

För er som, liksom jag, tror att alla andra har så intressanta samtal om kultur och politik vid middagsbordet. Här får ni ett stycke ocensurerad verklighet:

Jag:
Jag upptäckte igår att det gjorde ont på en tå och såg att jag hade ett sår mellan tårna. Jag fattade inte vad det berodde på, men det gjorde ont ialla fall. Sen när jag låg o skulle somna om inatt så kände jag att det var lilltånageln som skavt mot tån bredvid. Jag hade haft så mycket sockor så det blev väl trångt i skon och tryckte på. Så då gick jag upp och klippte tånaglarna mitt i natten. Jag tände inte ens lampan för jag ville inte bli för vaken.

Pojkvän: Det lät farligt.

Jag: Ja...

Slut på diskussionen...

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! passande samtal vid middagsbordet... iih, tånaglar! gillar inte naglar! våra samtal här hemma är inte mer häpnadsväckand.