måndag 5 januari 2009

Silverpilen

Silverpilen har lämnat oss. Efter tre trogna år har han gått vidare mot nya utmaningar. Jag menar förstås bilen. Igår kom en köpare och tjoff så åkte den iväg med en tatuerad, färgad amerikan bakom ratten. Pojkvännen fick lov att ta en whisky. Det är oklart om det var för att fira eller för att trösta sig...
Nu startar projekt:köpa ny bil. Tills dess har vi bara en gammal kalsongblå folkvagnspick-up som jag aldrig kört. Räkna inte med något besök från mig...

4 kommentarer:

Anonym sa...

bra marknad på beg fronten nu... pruta som fan......

Anonym sa...

haha kul skrivet tror snart det blir en whiskey för att fira nya bilen.

Anonym sa...

jag är tillbaka! synd att sälja en sån fin bil, men ni behöver väl nåt större nu förstås. jag tycker ni ska satsa på en volvo! för att de är så... bra. kan inte ge mer argument än så. vet assint om säkerhet, service, kostnader, motorer och sånt...

Jonna sa...

kul med de som köpte bilen, hörde aldrig det. ;) och finfin tröja, den satt ju som ett smäck på också! roligt even med uppdaterad blogg darling.