torsdag 15 januari 2009

Sjuka

Odin låter som en inbiten gammal rökare och Mats har så mycket snor att han kunde sälja på e-bay (om han var kändis). Farmor har varit till lasarettet två gånger på en vecka och i går följde jag med henne till vårdcentralen där vi fick träffa en katastrof till läkare (jag ska ta mej fan skriva ett brev till chefen!) . Jag är så trött på att vara omgiven av sjuka. Jag vill att alla ska vara friska och pigga och att det ska vara vår (inga tulpaner i världen kan lura mig att våren snart är här). Därför tänker jag nu tröstäta kladdkaka med grädde till förmiddagskaffet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sälja snor på e-bay hahaha! det vore nåt :) hoppas alla kryar på sig och att våren snart är här på allvar.

Jonna sa...

håller med! det är lika på jobbet, alla bara pratar om sjukdomar och läkarbesök.. :P even jag då f.n.

Anonym sa...

på mitt jobb pratar alla hockey, att leksand inte kommer till elitserien i år heller och om deras thailands resor.... Jag längtar också till våren, å hoppas att vi ska klara oss undan magsjukan i år! Kram mia