torsdag 22 januari 2009

Sötsug

Ibland får jag ett starkt sötsug på kvällarna (och förmiddagarna och eftermiddagarna). Igår kväll satt jag som bäst och funderade på vad jag skulle ta mig till eftersom vi bara har spritpralinerna i aladdinasken och pepparkakor hemma. Och just som jag bestämt mig för att baka chokladkakor kommer Mats och föreslår att vi ska göra nege... jag menar chokladbollar. Som en skänk från ovan hade han också drabbats av sötsuget. Sagt och gjort. Ivriga som två barn satte vi igång och njöt sedan våra chokladbollar under tystnad.

7 kommentarer:

Anonym sa...

det var såååååååååå gott! jag åt tre och j en. :)

Anonym sa...

Vad är det för fördelning?

Anonym sa...

per kom hem med en stor påse lösgodis igår. först smakade jag en, sen en till, sen en till och en till osv. det är hopplöst! och det finns fortfarande kvar. jag har noll karaktär.

men det är ju hopplöst gott också :)

Jonna sa...

hjälp mig då!!!!!!!!!!!!!!

Jonna sa...

j verkar ej vara så överförtjust i choklad! konstig kille! :)

Anonym sa...

va Ekina du måste väl visst ha karaktär som fortfarande har godis kvar idag :)kram

Anonym sa...

Inte kan jag stava min kära svägerskas namn heller tydligen:)