fredag 6 februari 2009

Sexan

Är det någon som vet hur man raderar en kanal ur TV:n och samtidigt får det att se ut som om den försvunnit helt naturligt? Kanalen jag vill radera ur mitt liv är 6:an. Herregud. Hur många simpsonsavsnitt finns det? Och vem tittar på amerikanska program där deltagarna ska klara av en massa knäppa uppdrag som att till exempel bedöma en bikinitävling? Och hur kul är det att se när ett helt gäng poliser i USA fångar ett par smågangsters? Eller när folk tatuerar sig hos ett gäng testosteronstinna tatuerare? Lägg därtill en massa b-filmer från 90-talets början så har ni 6:an i ett nötskal. Grabbkanalen. Nu kanske det låter som om jag har väldigt bra koll på denna kanal. Och det har jag. Mot min vilja. Därför sitter jag här. I ren protest.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha! usch, jag håller verkligen med!

Anonym sa...

och champions league mmm... underbara kanal

Anonym sa...

hahaha den är ju helt klart en av de kanaler man SKA ha.