tisdag 10 februari 2009

Skalliga damen

Jag har fobi för hår som inte sitter fast på kroppen. Det rimmar väldigt illa med mitt pågående håravfall. Jag har snart inget hår kvar på skallen. Amningen dränerar mig på näring. Det är hårstrån överallt trots att jag har håret uppsatt förjämnan. Efter varje dusch får jag ta reda på en liten hårboll i golvbrunnen. Det är snuskigt och jag funderar nu på om det inte är lika bra att raka av sig allt och skaffa peruk på en gång. Vad tror ni om den här? Den kostar inte ens tusen kronor och det har man sparat in på bara två klippningar. Tänk vad praktisk att alltid ha perfekt frisyr...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hatar också hårstrån! På friskis och svettis är det alltid massa hår på golvet i gympahallen där man ska ligga och göra rygglyft och annat. fyyy! vissa är skrämmande lika könshår! vidrigt kan man lugnt säga... däremot tycker jag det är kusligt med peruker också så jag rekommenderar dig att behålla ditt hår.

jag har faktiskt också problem med håravfall. mitt ser helt avslitet ut fram i luggen och längs benan. typ som när jag klippte av en tuss i luggen när jag var liten... inte snyggt!

Anonym sa...

jag har också problem med håravfall malin.. när jag duschat ligger det fullt vid golvbrunnen, när jag kammat håret så fastnar massor i borsten och ändå så lossnar massor när jag drar fingrarna genom håret!! jag tycker nog också att du ska behålla ditt hår, även om det kan vara bekvämt med peruk..

ser fram emot att läsa om hur odins första gåstols race gick och om han tyckte om den!! Kramar/mia

Anonym sa...

fy vilken läskig bild ta bort den.

Anonym sa...

haha, andreas, nu vet jag vad du ska få i present! en läskig DOCKA! helst med stirrande ögon.. som du kan ha vid sängen!