lördag 7 mars 2009

Illa jag mår illa!

När jag inte har aptit då är det allvar. Aptiten brukar vara den sista som lämnar mig. Igår mådde jag illa och var...hm... i magen. Jag kände mig helt orkeslös och fick bara i mig yoghurt och proviva blåbärsdryck. Något stressande med tanke på att Odin ska döpas idag. Nu mår jag - tack och lov - bra igen och ser verkligen fram emot dagen. Han ska döpas i Rättviks kyrka och det blir bara den närmsta familjen på runt 15 personer som närvarar. Jag och Odin ska ha dräkt och det kommer bli så fint. Ha en trevlig helg ni med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jätteskönt! vi blev så oroliga igår. alltså inte för din skull utanför dopet :P haha!

Anonym sa...

Tack och lov att du är bättre och att ingen annan blivit sjuk. Det är ju inte helt lätt att ställa in ett dop! Det skall bli jättetrevligt! Kram mor.