lördag 16 maj 2009

Allt på M

Jag har blivit utmanad av Jonna och för en gångs skull antar jag utamaningen. Alla svar måste börja på första bokstaven i mitt namn - M.

1. Vad heter du? Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mupp
3. Flicknamn: Mia
4. Pojknamn: Mats
5. Yrke: Massör
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Munkkåpa
8. Mat: Moussaka
9. Sak i badrummet: Make up
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Motorstopp
12. Något man skriker: Milda makaroner!
13. Film: Masjävlar
14. Något man dricker: Must
15. Band: Mötley crue
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Mosippsvägen
18. Bil: Mazda
19. Låt: Magaluf
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Massprotest

Jag utmanar alla som vill. Ni som inte har blogg kan skicka via mail. Trevlig helg!

2 kommentarer:

andreas sa...

åh vad jag längtar till den gången jag får höra dig skrika milda makaroner. kram

Jonna sa...

håller med andreas, skriker du verkligen det? kul att du svarade!