måndag 1 juni 2009

Ett mumifierat partydjur

Mats var ut och svängde sina lurviga i lördags. Jag förhörde mig noga dagen efter om "världen utanför".

- Vad drack du då?
- Drinkar. Rom och Cola och nån drink som hette typ Melon moonshine eller nåt liknande.
- Jaha, oj då, det lät som nåt de dricker i Sex and the city.
- Mmm...
- Vad kostar en drink nu för tiden då?
- 110 kronor. För en sexa.
- Jasså, så pass!

Jag hörde ju själv hur det lät. Det börjar nog bli dags för mig att ruska liv i den avsomnade partyprinsessan snart.

4 kommentarer:

Elina sa...

Ja ja, sluta amma och festa med mig! Ser fram emot en rejäl fest med alla mina syskon, respektive och några till :)

jonna sa...

Jaaaa, det ser jag med fram emot! svänga om med er! lämna bort kidsen och sväng loss! ;)

Sofia sa...

ha ha jag blev oxå lite paff över priserna på krogen nu för tiden när jag var på färjan ha ha man har verkligen legat av sig:)kram

andreas sa...

bra helgupdate håller med om robinsson tråkigare vinnare tror jag aldrig jag sett kram