söndag 7 juni 2009

"Titta" på fotboll

Det Är spännande när Sverige spelar landskamp men det är ganska långa matcher. Mina kommentarer under gårdagens fotbollsmatch säger en del om min koncentrationsnivå.

- Zlatan har ju page!
- Tror du Buddy har en sån där peruk?
- Har det varit rörlig reklam förut?
- Vad diskmaskinen låter konstigt!
- Kolla! Dem här tänkte jag bjuda när jag fyller 30.
- Tuggar Lagerbäck alltid tuggummi?
- Nog syns det att det är lite mörkare där allt?
- Tror du Zlatan nånsin går upp med ungarna på nätterna?

Övriga analyser om matchens utgång lämnar jag åt dem som kan.

2 kommentarer:

Elina sa...

En eloge att du tittade i alla fall fast det började så "sent".

jonna sa...

Haha! riktigt kul.. och känner igen mig.. men jag satt (under andra halvlek) nöjt i jontes knä och sa inte många ord alls.