fredag 12 juni 2009

Yesterday

Detta var min gårdag. Varför skriva om något som redan fått en så grundlig och fin genomgång? Jag var på banken också och placerade min pension. Jag sa "ja, det blir bra", "ja, det blir bra", "det låter bra" och "ja, jag gör så" och sen skrev jag på några papper - klart! Nu ska jag nog bli en sån där lycklig pensionär som i reklamen. På kvällen rev jag sönder naglarna på djävulens gissel - ogräset. Och såg på norska "Barnmorskorna" och kände att jag vill föda barn igen. Fast ändå inte.

Idag har jag, Fia och smågrabbarna varit på vårt nyrenoverade fina biblioteket. Jag älskar det - mysigt och gratis! Nu dansar vi till "min lilla kråksång". Det är bra att man har barnasinnet kvar när man är förälder. Jag har lika kul som Odin. Minst.

2 kommentarer:

Elina sa...

Mina kort var ju ändå bara från en bråkdel av dagen, men förmodligen från den mysigaste delen :) Mer såna dagar får det bli.

andreas sa...

ja hela sommaren kram