onsdag 1 juli 2009

Bebistugg

Idag blev det ännu mera pick-nick-mys i gröngräset. Me like (oj vad det var inte jag att skriva så trendigt. Det var första och sista gången). Vi träffades i föräldragruppen och tjattrade om allt som hör bebislivet till.
Imorgon är det stadens begivenhet Soliga torsdagen som står på dagordningen. För mig är det okej om det blir Mulna torsdagen eller åtminstone svalare torsdagen, men det vågar jag knappt skriva för då får jag smisk av lillasyster som är så trött på "det här ständiga klagandet på högtrycket".

4 kommentarer:

Elina sa...

Mysiga med alla nakufisar :) Och vad trevligt att ni ses då och då!

Jonna sa...

ja kul att ni ses! och får prata av er bäbisprat med andra päron som har jämnåriga barn!

andreas sa...

ja sluta klaga det ska hålla i sig fyra veckor till.kram

Lina sa...

Åh, jag vill också vara bebis! Sitta i bara blöja på en filt och inte behöva göra någonting. Bli bytt på när man kissat eller bajsat ner sig i blöjan. Ligga och suga på nappen lite...