måndag 27 juli 2009

White trash

Visserligen kände jag mig inte särskilt glammig när jag gick ut och gick med Odin i en grå säckig t-shirt och Mats ännu säckigare jeans (jeans med s.k. boyfriend-modell är visserligen trendigt med då ska det vara såna som ser ut som pojkvännens men egentligen inte är det), men att det var så illa att en kille kom och frågade om jag hade eld trodde jag inte. Såg jag verkligen så white-trashig ut? Inget ont om rökare, men barnvagn och cigg är inte två förenliga objekt om du frågar mig...

3 kommentarer:

elina sa...

haha. lite lufsiga är vi nog allt när vi är lediga. vi i vår familj. och säkert många med oss.

jonna sa...

jag tyckte du var söt i den gråa tröjan..

Mor sa...

Nog är du väl lite fördomsfull om du tror att det berodde på kläderna att han frågade efter eld? Kram.