söndag 2 augusti 2009

Party of love

Förra sommaren gifte de sig och nu var det äntligen dags för fest! Folk hade rest långväga för att närvara, en hel bunt från USA (eftersom Kevin är en äkta amerikan, uppväxt i grungens födelsestad Seattle). Och det blev en varm kväll i den mysiga ladan trots den svenska sommarnattens kyla. Karin och Kevin är ett fantastiskt par och alla deras musikaliska vänner gjorde kvällen till rena rama konserten. Jag och Mats kände som sagt inte så många fler än huvudpersonerna med hade kul ändå. Imorse sov jag till 11! Och då blev jag väckt av barn-vakten (Mats syster) som tyckte det började bli dags att komma upp. De gånger jag sovit så länge kan nog räknas på en hand. Nu har jag en vecka på mig för återhämtning innan det är dags för nästa fest. Och den är min!













1 kommentar:

Elina sa...

Vilken fin dag ni verkar ha haft! Och herregud vad skönt för dig att få sova så länge :) Det lär du inte gjort på evigheters evigheter! Och inte jag heller för den delen...