onsdag 26 augusti 2009

Shop online

Vad gör man när regnet och snoret rinner och alla egentliga planer gått i graven? Man får, som det så käckt heter, göra det bästa av situationen. Det bästa jag kunde göra var att brygga mig en kopp kaffe, göra iordning ett fat med en ostmacka och två rutor choklad, slå mig ner vid datorn och beställa lite grejer från H&M shop online (där man idag har 10 % rabatt om man är clubmedlem). Nu vaknar Odin och det bästa jag kan göra av situationen är att stänga av datorn och leka med honom.

2 kommentarer:

Elina sa...

Jag kanske ska göra samma. Har ont i halsen och har glömt bankdosan i Leksand. Det är alltså synd om mig och då får man shoppa online. Det regnar här också, så jag kan ju inte gå till HM.

jonna sa...

det lät väl som en utmärkt det regnar-sysselsättning! :) puss!